نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3362
-
الف
+

بازیگر خانه به دوش: دوست دارم همیشه مردم را شاد کنم

«علی صادقی» گفت: تلویزیون ایران در سال نو با نشر پروگرام های جدید شروع خوبی برای جذب مخاطب داشت.

«علی صادقی» با تاکید بر اینکه تلویزیون ایران در سال جدید شروع و استارت خوبی داشته، می گوید که هریک از پروگرام ها و سریال‌های تلویزیون مخاطبان خاص خود را دارند.

به گزارش آی فیلم2، «علی صادقی» کمیدی پرآوازه تلویزیون ایران که بیننده گان آی فیلم 2 شاهد نقش آفرینی او در سریال های «خانه به دوش» و «خوش نشینها» و «سه درچهار» بودند درباره وضعیت پروگرام های تلویزیون ایران در سال ۹۸ بیان کرد: تلویزیون در سال جدید با نشر پروگرام های نو مثل «عصر جدید» شروع خوبی را برای جذب مخاطب داشت.

صادقی در پاسخ به این پرسش که آیا جذب بیشتر مخاطب توسط پروگرام هایی با ساختارهای غیرنمایشی، برای دست‌اندکاران سریال‌ها نگران‌کننده نیست؟ اظهار کرد: اینکه مخاطبان چه پروگرامی را تماشا کنند به سلیقه آن‌ها بستگی دارد. ممکن است مخاطبی یک داستان را در قالب فلم دنبال کند یا نظرش این باشد که مستند ببیند، نمی‌توانیم مستند و فلم را با سریال مقایسه کنیم. برخی از مخاطبان هم همه ژانرها را می‌بینند؛ بنابراین نمی‌توانم برای اینکه تلویزیون باید برای جذب مخاطب چه کاری انجام دهد، پیشنهاد دهم.

او به ایسنا گفت: امیدوارم کیفیت پروگرام های تلویزیون به همین شکل پیش برود. همچنین مردم برنامه‌های تلویزیون را دوست داشته باشند و سرگرم شوند.

آقای صادقی درخصوص کرکتر جدید خود در سریال نورزوی « ن خ» گفت: اگر خودم هم بخواهم در کاری یک کرکتر دیگر و نوع دیگری ایفا کنم در همان پلان‌های اول و دوم به من گوشزد می‌شود همان علی صادقی باش!

بازیگر سریال «متهم گریخت» و «خانه به دوش» تأکید کرد: من به نظر کارگردان‌ها همیشه احترام می‌گذارم و فلمنامه هم اهمیت داشته است. ولی چون کمیدی کار کرده‌ام دوست دارم همیشه مردم را شاد کنم.

او گفت: بیشتر پیشنهادات من برای بازی در کارهای طنز است و پیشنهاد جدی کم بوده و اگر هم بوده،کرکترها مناسب نبوده و ترجیح دادم در کارهای طنز بازی کنم.

وی افزود: من در انتخاب کرکتر همیشه به این نکته فکر می‌کنم آیا شخص دیگری این نقش را بازی کند یا من چه تفاوتی خواهد داشت؟ به همین دلیل کرکترهایی که به من پیشنهاد می شود را به دقت بررسی می کنم.

بازیگر سریال خوش نشین ها گفت: من همیشه دنبال خنداندن مخاطب بوده‌ام تا کار جدی و با تمام عشق و علاقه‌ام، دوست دارم مردم را شاد کنم.

صادقی در پایان به خبرنگار تسنیم گفت: کم‌کار نیستم و پیشنهاد خاصی نداشتم. فعلاً در تلویزیون کاری ندارم ولی یک فلم سینمایی به تهیه‌کنندگی محمدحسین فرح‌بخش دارم که سال روان در سینماها به نمایش گذاشته می شو د.

علی صادقی با بازی در سریال «آفتاب عالم تاب» ساخته «امیر سماواتی» و «مازیار حبیبی نیا» وارد عرصه ی سینما شد و با ایفای نقش در سریال های «متهم گریخت» و «خانه به دوش» به شهرت رسید.

«سه در چهار» ، «خوش نشین ها» ، «کوچه اقاقیا» ، «زن بابا» ، «پشت کنکوری ها» و «موج و صخره» از جمله سریال هایی است که «علی صادقی» در آن ها نقش آفرینی کرده است.

این بازیگر ایرانی هم چنان در فلم های سینمایی «همه چی آرومه »، «ورود آقایان ممنوع»، «زندگی شیرین»، «ازدواج در وقت اضافه»، «کیش و مات»، «ماهی دم قرمز» ، «شیر و عسل» و...نقش بازی کرده است.

ب م

نظر شما
ارسال نظر